Heb je een probleem als eigenaar/verhuurder ?
Signaleer meteen je probleem, mondeling of telefonisch of per mail aan:
Thuisrand tav Woningprospector, Diksmuidelaan 276
T 03/320 29 80(maandag, dinsdag en donderdag telkens in de voormiddag)
M guy.rodts@thuisrand.be
Omschrijf zo duidelijk mogelijk het probleem dat je wil melden. Vermeld alle nuttige gegevens die belangrijk zijn om het probleem te kunnen onderzoeken. We bezorgen je informatie over hoe en tegen wanneer we jouw probleem gaan aanpakken, wie dit gaat doen en hoe je deze persoon kunt bereiken. Soms kunnen we een probleem snel oplossen, soms moet je even geduld hebben.
Eventueel vragen we om je te ontmoeten zodat we de zaak kunnen bespreken.
Wil je een Klacht indienen tegen Thuisrand?
Vul dan het klachtenformulier in.
Je kan naar de Vlaamse Ombudsdienst mailen: klachten@vlaamseombudsdienst.be
Je kan hen ook bellen
tel.: 1700 (gratis nummer) van 9 tot 19 uur. U krijgt dan een voorlichter van de Vlaamse Infolijn aan de lijn.
Je kan je klacht met de post opsturen naar: Vlaamse Ombudsdienst Leuvenseweg 86 1000 Brussel